Termín: 3.–4. listopadu 2016
Místo: Divadlo Archa, Praha
Práce s publikem by měla být prioritou kulturních organizací. Zdaleka se nejedná pouze o marketing; práce s publikem ovlivňuje plánování nových aktivit, zasahuje do provozu, tvorby programu, vzdělávání. Kromě zvyšování zájmu ze strany publika či příjmů ze vstupného může jít také o strategický nástroj veřejné správy či může hrát důležitou roli prostředníka v roztříštěné společnosti.
O inspirativních příkladech z praxe, agenturách věnujících se analýze dat, roli zřizovatelů, o angažovaných kulturních organizacích či úskalích práce s publikem budou hovořit renomovaní zahraniční i tuzemští odborníci (3. 11.); druhý den pro vás připravujeme specializované workshopy a exkurze do inspirativních kulturních organizací (4. 11.).
Mezi hlavními hosty konference mimo jiné přivítáme Stevena Hadleyho (Queen’s University Belfast, Severní Irsko), Kathleen McInnis (See-Through Films, USA) a Anne Torreggiani (The Audience Agency, Velká Británie) nebo Ada Geerdinka (Westfries Museum, Hoorn, Nizozemsko).
Registrace
Konferenční poplatek
Detailní program konference zde http://www.programculture.cz/cs/republikum-2016.
Náměty posílejte nejpozději do 27. listopadu 2023
8.–18. června 2023
Termín pro podání žádostí je do 31. března 2023
1.–3. listopad 2022 v Multifunkční kulturní centrum v Hlinsku
10.–11. května 2022
Uzávěrka výzvy je do 5. května 2022
Call for speakers
online – MS Teams / 13. října 2021
4.–10. října 2021
4. listopadu 2021 v Muzeu jižního Plzeňska v Blovicích, p. o.
17. září 2021, Fakulta stavební VUT v Brně
Chcete se dozvědět, ve kterém muzeu nebo galerii hledají nové zaměstnance, jaké zajímavé publikace v oboru právě vyšly, anebo jaké putovní výstavy nabízejí české muzejní instituce k zapůjčení? Prostudujte si naše webové stránky a neváhejte nás kontaktovat!
Muzejní aktuality Kontaktujte nás