| Ohlasy v mediích (výběr):
Geiselberger S.: AusstellungskatalogIngrid – mehr als eine Marke, Pressglas-Korrespondenz, 2012, č. 2, s. 1-28;
Marshall G.: Ingrid – more than just a brand, Perfume Bottle QuarterlY, Summer 2012, s. 22;
Ingrid, symbol úspěchu českého sklářského designu, Sklář a keramik 62, 2012, č.5-6, s. 153;
Ingrid – víc než jen značka, Věstník AMG 12, 2012, č. 4, s. 28-29;
Popelník za pár tisíc. Unikátní výstava ukazuje kolekci Ingrid, MF DNES z 11. 5. 2012, s. 4B;
Sběratelé zaplnili všechny hotely, 5+2 dny, Jablonecko ze 7. 6. 2012, s. 6;
Ingrid – víc než jen značka, Noviny Preciosy, duben – červen 2012;
V Jablonci vznikl fenomén. Možná ho máte doma, Jablonecký deník z 12. 5. 2012;
Ingrid je víc než značka. Je to i příběh slavné rodiny, Jablonecký deník z 12. 5. 2012;
Muzeum v Jablonci vystaví meziválečné dekorativní sklo, http://www.ceskenoviny,cz z 3. 5. 2012;
Ingrid, http://www.koralki.roya.cz ze 14. 5. 2012;
Ingrid – symbol úspěchu českého sklářského designu, http://www.mkcr.cz z 18. 5. 2012;
Ingrid – symbol úspěchu českého sklářského designu, http://www.tvrtm.cz ze 7. 5. 2012;
Muzeum v Jablonci vystaví meziválečné dekorativní sklo, http://www.tydenikvlk.cz z 8. 5. 2012;
Ingrid – symbol úspěchu českého sklářského designu, http://www.prazskagalerie,cz z 23. 5. a 4. 6. 2012;
Kursová P., „Ingrid – víc než jen značka, http://www.czechdesign.cz z 23. 5. 2012;
Ingrid – symbol úspěchu českého sklářského designu, http://www.kultura21.cz ze 2. 6. 2012;
Muzeum v Jablonci vystaví meziválečné dekorativní sklo, http://www.financninoviny.cz ze 3. 5. 2012.
|