Termín přihlášek je do 30. dubna 2021
Požadavky:
▪ vzdělání minimálně vyšší odborné nebo VŠ bakalářské
▪ praxe na obdobné pozici (PR, marketing, média atp.) minimálně 2 roky
▪ praxe ve vedoucí funkci min. 3 roky
▪ orientace v oblasti kultury a zejména muzejnictví
▪ ovládání českého jazyka (výborný písemný i slovní projev)
▪ aktivní znalost cizího jazyka (AJ/NJ)
▪ znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
▪ znalost zákona č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy, v platném znění
▪ velmi dobrá znalost práce s PC (Word, Excel)
▪ občanská a morální bezúhonnost
▪ schopnost dobré komunikace, umění jednat s lidmi
Výhodou při výběrovém řízení je:
▪ vzdělání v oblasti PR, marketing, média
▪ práce se sociálními sítěmi a nástroji hromadné korespondence, zkušenosti s novými médii, fotografování, znalost práce s grafickými programy
▪ řidičský průkaz sk. B pro řízení služebního vozidla
Hlavní místo výkonu práce:
▪ Muzeum Bučovice (detašované pracoviště Muzea Vyškovska, příspěvkové organizace), Zámek 1, 685 01 Bučovice
Přihláška musí obsahovat:
▪ jméno a příjmení, titul
▪ datum a místo narození
▪ státní příslušnost
▪ místo trvalého pobytu
▪ číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
▪ telefonní spojení, e-mailová adresa, datum a podpis
K přihlášce připojte:
▪ strukturovaný profesní životopis
▪ motivační dopis
▪ koncept, který bude obsahovat:
– zmapování PR aktivit Muzea Vyškovska a návrh možného zlepšení s využitím nových nástrojů (max. 2 NS)
– návrh krátké tiskové zprávy (max. 1 NS) na téma výročí narození prof. ThDr. Aloise Musila
▪ originál ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
▪ případně kopie vysvědčení o státní závěrečné zkoušce nebo dodatek k diplomu (vysvědčení nebo dodatek nemusí být ověřováno)
▪ originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
▪ souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění
Muzeum Vyškovska, Tel.: 517 348 040
příspěvková organizace IČO: 00092401
náměstí Čsl. armády 475/2 mv@muzeum-vyskovska.cz
Vyškov-Město, 682 01 Vyškov www.muzeum-vyskovska.cz
Česká republika
Předpokládaný nástup: možno ihned, nebo dle dohody, na dobu určitou 1 roku (po této době možnost
prodloužení i na dobu neurčitou)
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě; platová třída 10 + příplatek za vedení ve výši 5 % z platového tarifu
nejvyššího platového stupně v platové třídě 10.
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději
do 30. 4. 2021. Přihlášku lze podat osobně nebo zaslat na adresu: Muzeum Vyškovska, příspěvková organizace,
náměstí Čsl. armády 475/2, Vyškov-Město, 682 01 Vyškov.
Kontaktní osoba:
Monika Pelinková, 517 348 147, 517 348 040, e-mail: pelinkova@muzeum-vyskovska.cz
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže
být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované pracovní místo.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti
ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu.
Termín uzávěrky je do 15. dubna 2024 a 20. dubna 2024 (dle pozice)
Termín uzávěrky je 15. dubna 2024
Termín uzávěrky je do 26. dubna 2024
Termín uzávěrky je 30. dubna 2024
Termín přihlášek je do do 15. dubna 2024
Termín uzávěrky je do 31. března 2024
Termín uzávěrky je 9.dubna 2024
Termín přihlášky je do 27. března 2024
Termín přihlášek je do 15. března 2024
Termín přihlášek je do 1. března 2024
Termín přihlášek je do 29. března 2023