29.4.2021

Národní galerie v Praze hledá kretivní vůdčí osobnost na pozici „vedoucí oddělení marketingu"

Termín přihlášek je do 12. května 2021

 

Popis pracovní pozice:
·        vedení oddělení a zodpovědnost za veškeré jeho výstupy, supervize vizuálních a digitálních nástrojů
·        posilování vnímání značky a jejích hodnot, dohled nad vizuální identitou instituce
·        tvorba, implementace a rozvoj marketingové strategie
·        koordinace digitálního obsahu napříč komunikačními nástroji
·        spolupráce na strategickém rozvoji péče o návštěvníky včetně vyhodnocení jejich potřeb
·        příprava kampaní a plánů od konceptu po finální provedení
·        identifikace příležitostí pro rozvoj a růst cílového publika NGP
 

Požadujeme:
·        vysokoškolské vzdělání
·        praxi min. 5 let v oboru na relevantních pozicích včetně praxe na vedoucí pozici
·        prokazatelnou znalost marketingových a digitálních nástrojů a orientaci v aktuálních trendech
·        orientaci v českém a světovém kulturním prostředí výhodou
·        zkušenost s řízením projektů a práce s daty (Google Analytics aj.)
·        vizuální vnímání, smysl pro detail a kreativitu
·        vynikající komunikační schopnosti slovem i písmem
·        schopnost řídit lidi, dynamický přístup s orientací na výsledek
·        znalost anglického jazyka (min. úroveň C1), znalost dalších jazyků výhodou

 

Nabízíme:
·        zajímavou a stabilní práci v prestižní kulturní instituci
·        inspirativní pracovní prostředí
·        benefity: 5 týdnů dovolené, 6 dnů sick days, stravenky, MultiSport, jazykové kurzy, volný vstup do expozic a dalších kulturních institucí
·        práci na plný úvazek
·        nástup možný od června 2021 nebo dle dohody


Pro přihlášení do výběrového řízení je nutné předložit:
·        motivační dopis
·        životopis
·        návrh kampaně v rozsahu max. 1–2 strany A4. Zadání: Navrhněte komunikační kampaň pro výstavu Buddha zblízka s rozpočtem 600 000 Kč (jedná se o modelový příklad). Popište postup, jakým byste kampaň připravil/a, na základě čeho byste definoval/a cíle kampaně, cílové skupiny, komunikační mix, harmonogram kampaně a položky rozpočtu.

 

Požadované dokumenty zasílejte na hr@ngprague.cz do 12. 5. 2021.

 

Účastník výběrového řízení souhlasí, aby jeho osobní data poskytnutá zadavateli byla interně použita pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici, v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.

 

Zpět

NOVINKY A AKTUALITY

nahoru