Termín přihlášek je do 12. května 2021
Popis pracovní pozice:
· vedení oddělení a zodpovědnost za veškeré jeho výstupy, supervize vizuálních a digitálních nástrojů
· posilování vnímání značky a jejích hodnot, dohled nad vizuální identitou instituce
· tvorba, implementace a rozvoj marketingové strategie
· koordinace digitálního obsahu napříč komunikačními nástroji
· spolupráce na strategickém rozvoji péče o návštěvníky včetně vyhodnocení jejich potřeb
· příprava kampaní a plánů od konceptu po finální provedení
· identifikace příležitostí pro rozvoj a růst cílového publika NGP
Požadujeme:
· vysokoškolské vzdělání
· praxi min. 5 let v oboru na relevantních pozicích včetně praxe na vedoucí pozici
· prokazatelnou znalost marketingových a digitálních nástrojů a orientaci v aktuálních trendech
· orientaci v českém a světovém kulturním prostředí výhodou
· zkušenost s řízením projektů a práce s daty (Google Analytics aj.)
· vizuální vnímání, smysl pro detail a kreativitu
· vynikající komunikační schopnosti slovem i písmem
· schopnost řídit lidi, dynamický přístup s orientací na výsledek
· znalost anglického jazyka (min. úroveň C1), znalost dalších jazyků výhodou
Nabízíme:
· zajímavou a stabilní práci v prestižní kulturní instituci
· inspirativní pracovní prostředí
· benefity: 5 týdnů dovolené, 6 dnů sick days, stravenky, MultiSport, jazykové kurzy, volný vstup do expozic a dalších kulturních institucí
· práci na plný úvazek
· nástup možný od června 2021 nebo dle dohody
Pro přihlášení do výběrového řízení je nutné předložit:
· motivační dopis
· životopis
· návrh kampaně v rozsahu max. 1–2 strany A4. Zadání: Navrhněte komunikační kampaň pro výstavu Buddha zblízka s rozpočtem 600 000 Kč (jedná se o modelový příklad). Popište postup, jakým byste kampaň připravil/a, na základě čeho byste definoval/a cíle kampaně, cílové skupiny, komunikační mix, harmonogram kampaně a položky rozpočtu.
Požadované dokumenty zasílejte na hr@ngprague.cz do 12. 5. 2021.
Účastník výběrového řízení souhlasí, aby jeho osobní data poskytnutá zadavateli byla interně použita pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici, v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.
Termín přihlášek je do do 15. dubna 2024
Termín uzávěrky je do 31. března 2024
Termín uzávěrky je 9.dubna 2024
Termín přihlášky je do 27. března 2024
Termín přihlášek je do 15. března 2024
Termín přihlášek je do 1. března 2024
Termín přihlášek je do 29. března 2023
Termín přihlášek je do 5. března 2024
Termín přihlášek je do 15. března 2024
Termín přihlášek je do 10. března 2024
Termín přihlášek je 3. dubna 2024