Termín přihlášek je do 31. března 2021
Požadavky na kandidáta:
• minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
• komunikativnost a pozitivní přístup
• kladný vztah ke kultuře a kulturnímu dědictví
• dobrá znalost práce na PC (Excel, muzejní databázové systémy MUSEION)
• výtvarné nadání
• schopnost učit se novým věcem
Výhodou:
• praxe na podobné pozici
Nabízíme:
• pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok) s reálnou možností změny na dobu neurčitou
• zajímavou a tvůrčí práci u stabilní organizace
• platové podmínky dle dohody (9. platová třída)
• nástup cca v červnu 2022
Náplní práce je především realizace výstav a výstavních projektů (tzn. cca 10 výstav za rok), vedení přírůstkové knihy v elektronické a listinné podobě, základní konzervátorské zásahy v podsbírce textilu. Jedná se o kumulovanou funkci.
Přihláška musí obsahovat:
• kontaktní údaje (adresa, telefonické spojení, e-mail)
• strukturovaný životopis s fotografií a s přehledem dosavadní praxe
• (Uchazeči, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru, předloží dále platný výpis z rejstříku trestů a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.)
Přihlášky zasílejte do 31. března 2022 na adresu Regionální muzeum a galerie v Jičíně, Valdštejnovo náměstí 1, 506 01 Jičín – případně e-mailem na adresu: babik@muzeumhry.cz. Dotazy k výběrovému řízení zasílejte na babik@muzeumhry.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či neobsadit pozici žádným z kandidátů.
Termín přihlášek je do 15. května 2024
Termíny přihlášek dle pracovní pozice
Termín přihlášek je do 12. května 2024
Termín uzávěrky je do 15. dubna 2024 a 20. dubna 2024 (dle pozice)
Termín uzávěrky je 15. dubna 2024
Termín uzávěrky je do 26. dubna 2024
Termín uzávěrky je 30. dubna 2024
Termín přihlášek je do do 15. dubna 2024
Termín uzávěrky je do 31. března 2024
Termín uzávěrky je 9.dubna 2024