| Výstupy projektu představují veřejnosti poprvé průzkum rozsáhlého souboru – daru historika a teoretika umění Jiřího Šetlíka Muzeu umění a designu Benešov. Výstava prezentuje zpracování novoročenek do struktury, kde jsou v hlavních rolích obdarovaný adresát a odesílatel. Novoročenky jsou tříděny nejprve jako soukromý archiv, stvrzení osobních nebo profesních vztahů. Kurátorský výběr podává svědectví o charakteru souboru, zvýrazňuje vazby adresáta na region, historii práce s darem a na výseči osobního daru hledá charakter fenoménu P. F. ukotveného v daném časovém úseku a geografickém ohraničení. Představuje návštěvnictvu nejen jednotlivá „péefka“, ale vede jej jasně definovanými a logicky souslednými okruhy zpracovanými v širším kontextu. Šetlíkův dar na pomezí osobní korespondence a sbírky drobných uměleckých děl je prezentován nejen zmiňovanou ilustrací výseku času (okruh nazvaný Mezinárodní rok míru zahrnující všechny v muzeu evidované novoročenky k roku 1986) či skrze mapování vztahů (okruh Linie sbírky: Jiří Šetlík a odesílatelé / Jiří Šetlík a Benešov), ale též jako reflexe dosavadního zpracovávání kolekcí péefek v Muzeu umění a designu Benešov (Historie sbírky MUD*). Důležitou součástí výstavy se stala aktualizace tématu novoročních přání ve formě hudební kompozice Milana Guštara, který nechal zaznít data sbírky prostřednictvím softwarem řízeného zhudebnění grafické partitury. Skladba Zvuk sbírky byla synchronně propojena s projekcí fotodokumentace celého souboru a zároveň vytvořila současnou novoročenkou MUDu. Architektura výstavy následuje a podporuje toto obsahové rozvržení, používá na míru zhotovený originální inventář ve formě stolů.
|