Termín přihlášek je do 31. října 2023
Město Kralupy nad Vltavou, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce: ředitel / ředitelka příspěvkové organizace města „Městské muzeum v Kralupech nad Vltavou.“
Odborné požadavky na uchazeče:
Ostatní požadavky na uchazeče:
Nástup: od 01.01.2024
Platové zařazení: platová třída 11, dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., v platném znění a zákona č. 262/2006 Sb. (zákoník práce).
Lhůta pro podání přihlášek: do 31.10.2023.
Místo a způsob podání přihlášek:
Přihlášky adresujte k rukám personalisty Bc. Terezy Pulcové a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na funkci ředitel / ředitelka příspěvkové organizace města „Městské muzeum v Kralupech nad Vltavou – NEOTVÍRAT“.
V pravém horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu!
Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty.
Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče
2) datum a místo narození
3) státní příslušnost
4) přesná adresa trvalého pobytu
5) číslo občanského průkazu
6) datum a podpis
7) kontakt – telefonní číslo, e-mail
K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady:
1) motivační dopis
2) strukturovaný profesní životopis s přehledem dosavadních zaměstnání a praxe, členství v orgánech profesních organizací, odborných komisích, publikační činnost, jiné aktivity v oboru, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních
3) koncepce rozvoje organizace a zabezpečení jejích úkolů (max. v rozsahu pěti stran formátu A4)
4) výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší 3 měsíců (originál nebo ověřenou kopii)
5) ověřenou kopii lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon), osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. a) a b) uvedeného zákona (toto se nepožaduje u osob narozených po 01.12.1971), (do doby vystavení lze nahradit příslušným čestným prohlášením ve spojení s předložením žádosti o vydání lustračního osvědčení. Před případným jmenováním uchazeče do předmětné funkce bude požadováno předložení originálu nebo úředně ověřené kopie lustračního osvědčení)
6) čestné prohlášení osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon). Tiskopis čestného prohlášení si uchazeč může vyzvednout v „informačním centru MěÚ.“ (toto se nepožaduje u osob narozených po 01.12.1971)
7) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
8) případné další kopie dokladů o získání jiných odborných znalostí
Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů kontaktujte místostarostu města, Ing. Vojtěcha Pohla, na tel. +420 315 739 887 nebo na emailu: vojtech.pohl@mestokralupy.cz.
Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 31.10.2023, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky a pozve je k osobnímu pohovoru. Následně rada města rozhodne o výběru uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.
Město Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo nejmenovat do předmětné funkce žádného z uchazečů nebo výběrové řízení zrušit.
Termín přihlášek je do 28. června 2024
Termín přihlášek je do 7. května 2024
Termín přihlášek je do 15. května 2024
Termíny přihlášek dle pracovní pozice
Termín přihlášek je do 12. května 2024
Termín uzávěrky je do 15. dubna 2024 a 20. dubna 2024 (dle pozice)
Termín uzávěrky je 15. dubna 2024
Termín uzávěrky je do 26. dubna 2024
Termín uzávěrky je 30. dubna 2024
Termín přihlášek je do do 15. dubna 2024
Termín uzávěrky je do 31. března 2024