23.10.2023

Městský úřad Kralupy nad Vltavou vypisují výběrové řízení na pozici „ředitel / ředitelka Městského muzea v Kralupech nad Vltavou"

Termín přihlášek je do 31. října 2023

Město Kralupy nad Vltavou, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce: ředitel / ředitelka příspěvkové organizace města „Městské muzeum v Kralupech nad Vltavou.“

Odborné požadavky na uchazeče:

Ostatní požadavky na uchazeče:

Nástup: od 01.01.2024

Platové zařazení: platová třída 11, dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., v platném znění a zákona č. 262/2006 Sb. (zákoník práce). 

Lhůta pro podání přihlášek: do 31.10.2023.

Místo a způsob podání přihlášek:  

Přihlášky adresujte k rukám personalisty Bc. Terezy Pulcové a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na funkci ředitel / ředitelka příspěvkové organizace města „Městské muzeum v Kralupech nad Vltavou – NEOTVÍRAT“.
V pravém horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu!

Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty.

Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče
2) datum a místo narození
3) státní příslušnost
4) přesná adresa trvalého pobytu
5) číslo občanského průkazu
6) datum a podpis
7) kontakt – telefonní číslo, e-mail

K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady:
1) motivační dopis
2) strukturovaný profesní životopis s přehledem dosavadních zaměstnání a praxe, členství v orgánech profesních organizací, odborných komisích, publikační činnost, jiné aktivity v oboru, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních
3) koncepce rozvoje organizace a zabezpečení jejích úkolů (max. v rozsahu pěti stran formátu A4)
4) výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší 3 měsíců (originál nebo ověřenou kopii)
5) ověřenou kopii lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon), osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. a) a b) uvedeného zákona (toto se nepožaduje u osob narozených po 01.12.1971), (do doby vystavení lze nahradit příslušným čestným prohlášením ve spojení s předložením žádosti o vydání lustračního osvědčení. Před případným jmenováním uchazeče do předmětné funkce bude požadováno předložení originálu nebo úředně ověřené kopie lustračního osvědčení)
6) čestné prohlášení osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon). Tiskopis čestného prohlášení si uchazeč může vyzvednout v „informačním centru MěÚ.“ (toto se nepožaduje u osob narozených po 01.12.1971)
7) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
8) případné další kopie dokladů o získání jiných odborných znalostí

Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů kontaktujte místostarostu města, Ing. Vojtěcha Pohla, na tel. +420 315 739 887 nebo na emailu: vojtech.pohl@mestokralupy.cz

Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 31.10.2023, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky a pozve je k osobnímu pohovoru. Následně rada města rozhodne o výběru uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.

Město Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo nejmenovat do předmětné funkce žádného z uchazečů nebo výběrové řízení zrušit.

 

Zpět

NOVINKY A AKTUALITY

nahoru