Termín přihlášek je do 15. června 2021
pracovní úvazek 0,8
Požadavky:
▪ vzdělání min. střední s výučním listem
▪ ovládání českého jazyka (výborný písemný i slovní projev)
▪ znalost alespoň 1 cizího jazyka (AJ/NJ) na komunikační úrovni (poskytování informací zahraničním návštěvníkům)
▪ alespoň základní znalost práce s PC (znalost programů Microsoft)
▪ občanská a morální bezúhonnost
▪ schopnost dobré komunikace, umění jednat s lidmi
▪ časová flexibilita
Výhodou při výběrovém řízení je:
▪ znalost vstupenkového systému PegasPRO
Náplň práce tvoří zejména:
▪ prodej vstupenek a zboží
▪ evidence, distribuce a vedení skladových zásob publikací a zboží k prodeji
▪ zajišťování návštěvnického provozu
▪ poskytování informací návštěvníkům
▪ poskytování výkladu na výstavách a v expozicích
▪ dozor na výstavách a v expozicích
▪ zajišťování běžného provozu objektu kaple a špitálku sv. Anny (Dukelská 121/6, Vyškov) – základní úklid (vynesení košů, zametání a vytírání podlahy), průběžná kontrola stavu osvětlení, topení, nábytku atd. ve výstavních prostorách, i ve všech ostatních prostorách objektu, kontrola mobiliáře na zahradě, zalévání zahrady, úklid chodníků na zahradě
▪ asistence muzejní pedagožce při animačních programech a muzejních dílnách
Přihláška musí obsahovat:
▪ jméno a příjmení, titul
▪ datum a místo narození
▪ státní příslušnost
▪ místo trvalého pobytu
▪ číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
▪ telefonní spojení, e-mailová adresa, datum a podpis
K přihlášce připojte:
▪ strukturovaný profesní životopis
▪ originál ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
▪ originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
▪ souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu
zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění
Předpokládaný nástup: možno ihned, případně dle dohody, na dobu určitou 1 roku (po této době
možnost prodloužení i na dobu neurčitou)
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 5
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději
do 15. 6. 2021 (včetně). Přihlášku lze podat osobně nebo zaslat na adresu: Muzeum Vyškovska,
příspěvková organizace, náměstí Čsl. armády 475/2, Vyškov-Město, 682 01 Vyškov.
Kontaktní osoba: Andrea Pouzová, ekonomka, tel. +420 517 332 749, +420 517 348 040, e-mail: pouzova@muzeum-vyskovska.cz
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná
a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované pracovní místo.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou
k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu.
Termín přihlášek je do 27. května 2024
Termín přihlášek je do 15. června 2024
Termín přihlášek je do 17. května 2024
Termín přihlášek je do 31. května 2024
Termín přihlášek je do 28. června 2024
Termín přihlášek je do 7. května 2024
Termín přihlášek je do 15. května 2024
Termíny přihlášek dle pracovní pozice
Termín přihlášek je do 12. května 2024
Termín uzávěrky je do 15. dubna 2024 a 20. dubna 2024 (dle pozice)
Termín uzávěrky je 15. dubna 2024