Termín přihlášek je do 31. července 2022
Pracovní náplň:
- komplexní zajišťování informačních, publicistických a tiskových vztahů k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům, komunikace s regionálními i celostátními médii; aktivní propagace instituce v celorepublikovém měřítku;
- zajišťování publicity činnosti muzea ve vztahu k veřejnosti, zejména výstav a doprovodných programů a akcí, včetně zveřejňování aktuálních informací;
- zajišťování fotografické dokumentace doprovodných programů pro veřejnost;
- prezentace organizace na webových stránkách, sociálních sítích a webových serverech;
- samostatné návrhy a realizace grafických a výtvarných propagačních materiálů (plakáty, pozvánky, katalogy, informační letáky apod.) včetně kompletní technické předtiskové přípravy;
- příprava a realizace výstav (projektové, grafické, audiovizuální a další výtvarné činnosti, práce na námětu, libretu a scénáři výstavy, koordinace zápůjček exponátů, a rovněž manuální práce v oboru aranžérství apod.);
- spolupráce při akcích, projektech a dalších kulturních a vzdělávacích činnostech organizace;
- průvodcovská činnost, informační a pokladní služby;
- komunikace se školami a dalšími cílovými skupinami;
- příprava dotačních žádostí a realizace projektů v dané oblasti;
Požadavky:
- vzdělání humanitního či uměleckého zaměření (mediální studia, žurnalistika, cestovní ruch, vizuální komunikace, propagační grafika apod.);
- dobré komunikační, organizační a koordinační schopnosti a dovednosti;
- dobrá orientace ve způsobech prezentace kulturního dědictví;
- výborná znalost českého jazyka včetně psané formy, komunikační a prezentační dovednosti;
- znalost práce s PC (MS Office, Word, Excel, internet);
- uživatelská znalost grafických programů Photoshop, Illustrator, Zoner Photo Studio, ovládání předtiskové přípravy a technologie polygrafické výroby;
- znalost editace webových stránek a správy sociálních sítí;
- všeobecný přehled, dobrá orientace v humanitních oborech (historie, dějiny uměny, hudby);
- pečlivost, schopnost samostatné i týmové činnosti;
- časová flexibilita, pracovní nasazení, vstřícnost a ochota se sebevzdělávat a učit se novému;
- občanská a morální bezúhonnost
- znalost AJ na komunikativní úrovni (další jazyk výhodou);
- zkušenost s chodem muzejní instituce výhodou;
- řidičský průkaz B výhodou
Předpokládaný nástup:
1. 9. 2022, nebo dohodou
Místo výkonu práce:
Městské muzeum a galerie Polička
Nabízíme:
- pracovní úvazek 1,- na dobu určitou (záskok za MD), tříměsíční zkušební doba;
- odměňování dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 9, (možnost osobního ohodnocení);
- 5 týdnů dovolené, stravenky
Kontaktní osoba, email pro elektronické zasílání přihlášek:
Pavla Juklová, tel.: +420 461 723 855, juklova@muzeum.policka.org
(Předmět: Výběrové řízení – Pracovník pro styk s veřejností, grafik, výtvarník, výstavář)
Písemnou žádost včetně všech povinných součástí přihlášky lze zaslat rovněž na adresu: Městské muzeum a galerie Polička, Tylova 114, Polička 572 01
Součástí přihlášky musí být:
- Strukturovaný životopis s uvedením vzdělání, zkušeností a praxe, kontaktní údaje
- Kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
- Motivační dopis
- Návrh tiskové zprávy k zahájení letního provozu rodné světničky Bohuslava Martinů.
- Návrh textového a grafického řešení pozvánky na výstavu Horáckého skla ve formátu DL.
Termín podání přihlášky: 31. 7. 2022
Zájemci budou následně informováni o případném termínu osobního pohovoru.
Výběrové řízení se bude řídit zásadami ochrany osobních údajů GDPR.
Termín přihlášek je do 7. května 2024
Termín přihlášek je do 15. května 2024
Termíny přihlášek dle pracovní pozice
Termín přihlášek je do 12. května 2024
Termín uzávěrky je do 15. dubna 2024 a 20. dubna 2024 (dle pozice)
Termín uzávěrky je 15. dubna 2024
Termín uzávěrky je do 26. dubna 2024
Termín uzávěrky je 30. dubna 2024
Termín přihlášek je do do 15. dubna 2024
Termín uzávěrky je do 31. března 2024